engine CAR

The Volvo EX90, the 'all-new Volvo' is coming.

애플카(사과차) 2022. 11. 9. 23:24
반응형

The Volvo EX90, the 'all-new Volvo' is coming.

 

On November 9, 2022, Volvo Cars enjoys a gamble for the first time in 90,90 years with the new Volvo, which delights the media around the world, in Dollarholm on the 9th. All information available is gross. Jump into it and excel at the EX90 and excel.



The EX90 has reached an important goal, ADAS, moving forward. In 30 years, in 30 years, scoring of goals also achieved 'wrong function' in 2010. In other words, human life cannot be realized.

It is a 'living car' that boasts 'the best life'. “We are integrating the perception of the driver with the environment of the car.”, sensors, software and systems are all inclusive.

This price is expensive. The time is not likely to come there, and it is unlikely that the time will come.

In the name of 'Ball Ball', it is not until 2015 that it is building a system that is completed while reaching all things. Reaching 28%, the effect on the city's city petit is causing crashes. In 2019, it jumped 3 points, stopped 60 years later, and even gnawed at the speed of gnawing. The speed limit is 180 km/h.

It is only in 2020 that world leaders have warned that they are warning. We have been caring for you with all our heart and sincerity for 105 years.



Volvo's death and the cause of death? And we've been running a research team since 1970. There is an incident with Volvo, which arrives on TV out of the blue and reaches unanimity. Its impact is looming, it flies up quickly, and its performance is outstanding and quickly confirmed.

You can predict that you have a predictable reach. The team was able to solve this case.

Finally, the team is calling for medical care while talking about the accident. We provide more information on this, and also provide an analysis of it.

All data collected and disclosed. He's showing off his cool skills. The team also identifies problems that cannot be solved today, putting Volvo Cars at the forefront of safety development.

The Volvo Automobile Safety Center Collision Research Institute is also celebrating its 20th anniversary in 2020. The average is one new Volvo car per day. And here lies the wisdom of our lives. Drivers As you can see, drivers exceed our expectations.

There is little time left for Volvo to predict the future.

All verdicts have been adjudicated. It had a 'nail safety pick' to some degree in the American Safety Institute's (IIHS) crash test evaluations in 2021 and 2022 consecutive years.

Complete repair and repair technology system, sound quality and repair technology, safety is guaranteed even at night It depends on the fact that it doesn't happen.


Provides software and software updates.


Happy and happy. Smartphones and patios are at risk of gnawing. Although we cannot take care of our health, we do not turn away from it, and we do not support it even though we do not turn away from it on a daily basis.

The car is at the most important risk to the driver, because it has a high degree of perfection. For example, in the event of an accident, there was something to be wary of because it was so enjoyable to drive that it was impossible to come by.

I'm looking forward to the surveillance and surveillance you can see. ​​​​​​​​​​​​If it affects a hairy accident, it is likely to affect the breakdown.)

We offer limited functionality, Volvo on Call support service for vehicles currently in operation. The on-sensor technology that has made the 9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999$$$$$SPA2 vehicle platform a reality will soon be able to provide Volvo's extended SPA2 vehicle service.

It goes without saying that 'I can't see it', and almost all of the systems have been used so far. With a lot of thinking, you're getting up to 20% effectiveness. It boasts 'best performance' and is reaching all over the world, all over the world, all over the world. To match that, the EX90 almost came in three plausible situations.



Technically speaking, not driving in California, USA, and announcing the number one pilot. I have been It has the 'best' value and provides better value to customers. In addition, the ability to verify its performance is also providing a function for an SUV. EX90 can hold.

​We are doing 'Optimization' and 'Optimization', which is provided at the right time and provided free of charge. The development team of this software is a technical and technical support (AD) software company, Gensact, a developer of Gongbo, and a developer of Doryun, one of the partners. Sensitive currently consists of 22 sensors.

Volvo announced in June last year that it would be equipped with advanced sensors, including self-driving supercomputers based on LiDAR technology developed by Lumina and the NVIDIA DRIVE Orin™ system-on-a-chip (SoC). are using it Information on core and technology operating with the technology, over-the-air update, function, technology, technology, technology, service, and technology announcement.


The EX90 could not be avoided


As Volvo's CEO, Rowan will dominate the future era, leading up to a new era for Volvo where the EX90 sparks a 100% future. And thanks to the latest sensor technology in the EX90, it won't be safe.

It's about sensors and sensors. 'Part-timers' of 360 degree 'part-timers' implements the function of 'Reminder'.

Inside the soon-to-be-launched EX90, special sensors and cameras powered by Volvo's algorithms measure the driver's concentration and warn them to focus when needed. I'd say the EX90 will get a job soon.

 

The core of Volvo's Level 3 autonomous driving safety technology is the lidar sensor. The lumina sensor on the roof of the EX90 can detect pedestrians up to 250 meters away, and even small, dark objects such as tires on a dark road can be detected from 120 meters away. Unlike camera sensors and radar sensors, lidar sensors are characterized by stable operation both during the day and at night.

According to Volvo, research shows that with LiDAR technology, the number of fatal and serious injuries can be reduced by up to 20% and overall crashes can be reduced by up to 9%.

8726a7932d7dc53129a92fd1ea3234cb_1667730

Volvo is taking a new approach to computers and software that process the information perceived by these sensors. The key is to detect potential threats inside and outside the vehicle. In doing so, it creates a preemptive protective film, making the Volvo the safest car ever released.

The driver monitoring system using indoor sensors and cameras, which already started in 2020, is also adopted in the EX90 in an evolved form this time. The new EX90 not only looks around, it literally watches the driver. The driver monitoring system uses two cameras and other internal sensors to check behavior in real time. For example, it pays attention to how and where the driver is currently looking.

For example, it checks whether you are paying attention to the front, whether you are not concentrating on driving while looking at your smartphone, and whether you are holding the steering wheel properly. The monitoring system detects this and, if suspicious, responds accordingly. An autonomous intervention takes place in the vicinity of which a strong beep sounds and the vehicle moves to the side of the road if that is not resolved. This technology has already been adopted and adopted by Mercedes-Benz, etc., but I wonder what kind of evolution the EX90 has achieved.

In particular, attention is focused on how to detect and respond to a driver's health condition other than drowsiness.

“We monitor where the driver is looking, how often and for how long they close their eyes,” said Emma Tibbsten, senior engineer at the Volvo Car Safety Center. “This can give us a lot of information about our current state of mind and health. Based on our findings, the sensor system recognizes whether the driver is normal due to drowsiness, distraction or other forms of inattention and provides appropriate additional assistance.”

The two cameras installed inside the car do not produce real images, but convert optical observations into machine-readable language. Information from the driver monitoring system is stored in the vehicle's black box for a certain period and can be checked even in the event of an accident. However, Volvo does not collect this information.

In 2020, Volvo established Zenuity, a subsidiary of autonomous driving technology, in a joint venture with Veoneer, which manufactures electronic products for automotive safety. It is developing both a software platform for autonomous driving systems and advanced driver assistance systems. The technology developed here is employed in the EX90 using the new SPA2 footform for mid-size vehicles. The idea is that in the future, the number of software platforms for autonomous driving worldwide will be limited. GNUET is committed to developing a global platform for fully autonomous driving software and aims to manufacture automotive safety electronics with the goal of commercializing advanced driver assistance systems.

8726a7932d7dc53129a92fd1ea3234cb_1667730

Regardless of the release of the EX90, Volvo will continue to sell the XC90 as a plug-in hybrid version. This is because the demand varies from market to market. However, in a broad framework, the goal of selling only battery electric vehicles by 2030 remains the same. It plans to reduce LAC-level carbon dioxide emissions by 40% by 2025 and to reduce carbon emissions by 2.5 million tons.

Automakers are now taking on the daunting challenges of electrification and autonomous driving, while at the same time pursuing changes in the way they produce. Volvo is also promoting the introduction of the giga press method, but I am curious to see what changes will happen with the EX90.​

반응형